torsdag 1 april 2010

LEVER

ar i New York. Om jag inte vetat battre hade jag stannat har. Hur bra som helst. Hur kul som helst. Men hur dyrt som helst. Inget hallbart kanske men helt underbart for stunden.

Lovade mig sj att inte logga in pa facebook pa hela veckan, ratt latt kirrat med tanke pa att jag inte kommer in fran staterna. FAN. annars underbart som sagt.

Har precis kommit "hem" till vandrarhemmet fran en musikal pa Brodway; American Idiot. Greenday. Asbra. Fick dock hoppa over en dod ratta i tunnelbanan pa vag hem sen men vafan, thats life nar man ska leva billigt.

Annars massa aventyr. Har bott i Brooklyn, gettot och secondhandshoppat. I brooklyn bodde vi pa det sjukaste men roligaste vandrarhemmet tillsammans med nagra konstant hoga tyskar. Dom berattade bade det ena och det andra om nakenklubbar runt hornet och stallen dar man kunde fa tag i go ol utan legg. fint vare.

Har akt vilse med taxi ett antal ganger, men anda lyckats lura taxichaufforerna. riktig sightsing.

Washington DC var fint med. Aven dar kate vi fel flera ggr men gatt bra. Vaknade pa annu sjukare vandrarhem tillsammans med skum brud som tydligen var svensk (oddsen pa det?) kollat alla turistgrejer dar med. Najs som sagt.

Starbucks har vi snittat 2 besok per dag. Det ar ratt gott dar om man sager sa. Sett slummen i NY men aven overklassen. Vet inte riktigt vad jag tycker om landet, tror jag bibehaller min relativt bittra syn fortfarande, JAVLIGT patriotiskt. Men fint. Ja. Ni fattar.

Annars har vi tatt en turistsvang pa Staten Island-farjan och sett gudinnan. Hon ser ut som en man.


PUSS saknar er. Kanske. Naae.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar