lördag 25 september 2010

JP for president

Sitter och stirrar mig blind på facebookprofilen.

Jennie Pettersson är intresserad av män
Hatar att ljuga. Jag är inte intresserad av män, jag blir irriterad av män. Men den valmöjligheten finns tydligen inte utan man får snällt välja mellan män och kvinnor under intressefliken. Tycker väl personligen att majoriteten intressanta människor är just kvinnor, men att skriva ut det på facebook skulle kanske innebära en risk till missuppfattning. Det jag vill säga är att jag är så jävla less på facebooks utvecklingsgrupp, lam liksom. Näst intill volvoraggare hela bunten. Utveckla. Skapa nya möjligheter till att beskriva sin person på riktigt.

från och med bättre Facebook ska man kunna fylla i alla fält helt själv, och även kunna förklara varför man är singel eller intresserad av män. Eller född den tolfte november (sistnämdna kanske man inte ska vara alltför detaljerad men ändå. Princip)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar