måndag 27 april 2009

antar att måndag är en bra dag att börja på..
















Okej, nu har även jag skaffat mig en blogg. Vet inte varför, har varit sjukt emot bloggar ända sedan jag fick veta att det fanns någon i vårt avlånga land som kallar sig blondinbella och tjänar pengar på det. Men ger mig, kanske kan vara bra att skriva av sig ibland även som vanlig dödlig.
Finns visst ett fenomen som kallas modebloggar med, dock inget jag är speciellt intresserad av men ändå. har funderat över innebörden i att ha en blogg ett tag nu och har svårt att komma fram till någon vettig slutsats så känner att det är lika bra att pröva själv. Om inte annat är det ett bra sätt att hålla koll på sitt liv, eller nått. Fast tycker att det är lite jobbigt att alla kan läsa trots att det egentligen är det som är meningen. Kan ju lätt bli en beroenderelation eller? Nä ja vet inte. Är ny.

Hej.

4 kommentarer:

  1. Tror blogg är precis vad som fattats i ditt liv. med tanke på bdb och facebook så kommer ingen bli förvånad över ditt nästa steg. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Har du retuscherat kortet eller ser du ut så?

    SvaraRadera