lördag 19 juni 2010

Bröllopsyra

Mamma och pappa kom hem från varberg precis. Senast jag kollade skulle de komma hem imorgon kväll, något jag tyckte verka ypperligt - men icke. Dönade la in här nu, hastigt och lustigt "MÅSTE.SE.BRÖLLOPET."

Nu är det inte så att vi är utan tv i husvagnen, utan de for hem för att mamma ville se det i HD (?!) Leva. I varje fall har jag inte hunnit städa, hänga upp tvätten jag tvätta igår på fyllan och sedan slängde ut lite snyggt på golvet innan det bar av mot krogen, inte tagit undan eventuella ölburkar heller, eller dammsugit eller fixat disken eller städat rummet.. Ja ni fattar. Allt detta får jag nu höra ENDAST för att de ska se bröllopet from hell i HD.

Bör tilläggas att mamma köpt med sig bröllopsbakelser (som jag vägrar äta) och skumpa (som jag inte vägrar dricka). Well well, back to basic. Slut på FF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar