måndag 7 juni 2010

din stalker

Min kinesstalker börjar balla ur. För er som inte hört om detta fenomen ska jag fatta mig kort:

På väg till stockholm för några veckor sedan kom det fram en amerikansk kines till mig och börja snacka om New York (jag hade min goa I <3 NY-tröja..Fattade inte hur han kunde veta att jag vart där iaf) Han pladdrade på på engelska och hjälpte mig med min stora väska. Snällt tänkte jag och satte mig några rader bakom honom. Diskret och smidig som man är. När jag hoppade av bussen forsatte han pladdra på och berättade att han bodde på sjöbo och att vi kanske ses igen. Jag sa inget utan gick därifrån.

När jag kommit hem var jag på Willys en kväll efter jobbet, vad händer på väg ut? Jo kinesen springer ikapp mig, typ "trodde aldrig jag skulle få se dig igen! Titta förbi någon dag, jag bor på *och så addressen*". Tyckte situationen var patetisk och vifta bort det. Problemet är bara att han dyker upp överallt nu. Han är på jobbet nästan varje dag jag jobbar och han följde efter mig och far på ica i fredags.. Pappa tyckte iofs att det var en höjdare (skämt efter skämt om "jennies kines")

Så idag kom han fram till mig när jag satt ute i solen på min rast. Berättade om sitt liv som vanligt (på engelska), ville att jag skulle ha hans nummer osv och jag sa att jag behövde gå typ tre ggr innan jag motvilligt fick fortsätta min ralle inomhus. OVÄRT.

Tröstlyssna världens bästa Johnossi – Mavericks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar