lördag 5 juni 2010

högstadiedisco

Sitter på mitt rum. Hoppas på sällskap snarast. Lisa har ungefär 15 vänner här. ALLTSÅ 15 16-åringar. Det spelas techno/house på högsta volym och jag vägrar lämna för ska jobba kl 8 imorgon.. Leva. Kommentarer från syster de senaste 45 minuterna:

"Men Jennie snälla då! Kan du inte bara åka någonstans?!"
"Har du inga kompisar alls?"
"Kan du inte gå ut bara UTAN att dricka öl om det är et som är haken?"
"Ooookej du får la vara här då om du MÅSTE men tro inte att vi kommer prata med dig!"
"Jennie ska du åka eller? Kan ju inte va kul för dig dethär?"
"JENNIE ÅK!!"

Okej. Jag är kvar för att jävlas/håll koll så att det inte är alkohol med i bilden/vakta huset åt mamma/vakta min säng.

2 kommentarer:

  1. Haha! Klockrena kommentarer. Favoriterna är "Ooookej du får la vara här då om du MÅSTE men tro inte att vi kommer prata med dig!" och "Har du inga kompisar alls?"

    SvaraRadera
  2. heeej (:

    Det var ett bra tag sen! På tok för länge för att vara exakt.
    Kanoners, päronen är ju här så livet är gött (: hur är det själv?
    Oh , vet hur det är då tar man en välförtjänt paus. Aah låter ju helt underbart ! Borås är inte så pjåkigt ändå när det är fint väder ( egentligen saknar jag det, men kommer inte erkänna)
    Det blir till i december, vad händer i ditt liv ? (: pussss

    SvaraRadera