söndag 18 juli 2010

Bli någon ny igen i mina ögon.

För tre veckor sedan var jag i Borlänge och sjöng med lite.
För två veckor sedan var jag i Varberg och bara var lite.
För en vecka sedan var jag i Göteborg, kubbade lite, firade lite.
I onsdags var jag i Åmål. Klättrade lite, badade lite, ölade lite.
I torsdags kollade jag på båtslussning i Dalslandskanal, chillade lite.
I fredags firade jag Robin lite - efter tungt jobb.
Igår sov jag lite, efter ännu tyngre jobb och sömnlös natt.
Idag har jag bokat lite resa till Malaysia över nyår.
Idag har jag jobbat lite. Moppat lite, stressat lite, ägt lite, tröttnat lite.
Idag ska jag på bio och dreggla lite.
Imorgon ska jag till Köpenhamn, rocka lite, shoppa lite, öla lite.
Till helgen ska jag hälsa på Wrood i Strömstad, festa lite.
Nästa vecka ska jag till Emmaboda, lyssna lite, tälta lite, mysa lite.

För om en månad kan jag inte längre göra exakt vad som faller mig in.
För om en månad har jag fasta tider och en eventuell dygnsrytm.
För om en månad går jag i skolan. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar