måndag 5 juli 2010

Fred och kärlek

Kom hem igår från årets första festival. Najs har det vart. Och riktigt jävla varmt. Rekordvärme tror jag det kallasoch jag hatar det from now on. Men som sagt, fint för övrigt! Och cool tjej med viktiga åsikter om ALLT har självklart gjort en 'bra & anus':

BRA:
1. Robyn - Sån ska la jag bli när jag blir stor
2. KENT - Lyckades planka mig in under staketet och stod närmast scenen. Sjukt bra, värt blåmärken över hela knäna.
3. Jay Z, sjukt att han fick med mig och 35 000 andra på sitt goa westside-gung. Gör det inte mindre coolt att hans fru var i Borlänge och kollade på spektaklet!
4. Johnossi - älska älska älska. Och ska lätt ses på Emmaboda med. Lite hat mot nötterna som går dit endast för att höra "whats the point" när alla deras andra och äldre låtar är MINST lika bra. Men som sagt, så jääävla coola. Kär i båda två flera gånger om. Och i deras musik. Japp, skulle kunna skriva en novell om dessa pojkar.
5. Vampire Weekend - världens (ingen överdrift) mysigaste band

ANUS:
1. Värmen - så brutal att man inte ens kunde släcka törsten med öl utan var tvungen att ta till vatten.
2. Vattenstånden - Fick köa/slå sig fram för att fylla på flaskorna
3. Avstånden - Jobbigt att behöva prioritera hela tiden: Öla som fan på campingen eller se ett gött band?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar