tisdag 6 juli 2010

Statusilska

Ballar ur på min fb-vän nu. Haft henne som polare bara för att. En såndär som man träffat på en fest nån gång och börjat prata med för att hon kände nån som kände nån som kände nån som hade en fin tröja. Det stuket typ. Och för att vi har 78 gemensamma vänner. På FB. Som sagt.

Nu har dock bägare runnit över. Suttit i ett halvår och irriterat mig på hennes svennebananstatusar, den ena har varit mer ointressant än den andra. Plus att personen i fråga snittar statusen "parteh" 3-5 ggr per vecka. PALLA. Så idag, till sist kom denhär upp på min wall:

"firar världens bästa mamma på namnsdagen <3<3<3 vi forever!!!! Så underbart :D Sen PARTEH :D:D:D"

Skjut mig helst nu direkt dåva innan jag skjuter henne. Typ. Närå skulle nog aldrig kunna skada någon pga dess fb-statusar, men är jävligt nära.

Raderad från mina vänner. Känner mig så brutal hihihih

1 kommentar: