lördag 3 oktober 2009

All they ever wanted

Idag har jag varit väldigt produktiv:

Beställt glasögon (inte jätteimponerande med tanke på att jag velat i ungefär en månad, men ändå)
Fikat i massor med Wrööd och Ida (ska bojkotta Viskan i fortsättningen, svindyrt)
Kollat skor (utan resultat och ser ut som att jag får frysa ihjäl i höst/vinter)
Varit på bio, "Äntligen Midsommar" (kul va den, långtråkig i vissa stunder men fruktansvärt rolig mestadels)
Långpromenad med Ida (gick till statoil i Fristad och tillbaka i kylan, såg ut som michellingubbar)
Stått på altanen i 15 minuter och jobbat på att väcka mina sovande päron (glömde nyckeln OCH mobilen)
Blängt på pappa när han drog kommentaren "detta klassar jag som veckans fredagsfräckis, va nere ett tag innan för att det inte blivit någon idag men nu löste du ju det!" efter att släppt in mig genomfrusen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar