fredag 11 december 2009

Bitch & hora

Massa updates btw:
  • Det är mindre än 2 veckor kvar till julafton
  • Jag har 0 vuxenpoäng
  • Har fått schema ÄNTLIGEN, så nu vet jag hur mitt liv kommer se ut efter söndag. Känns bra
  • Evve har kommi HEM :D hur gött är inte det? (borde vara lite längre upp men orkar inte ändra)
  • Jag har ingen julkänsla alls (ingen update.. obs)
  • Igår var det någon okänd snubbe som skrev "Trägganbabe" på sitt kvitto och gav mig. Sjukt obehagligt och hoppas på Harrys efter årsskiftet
  • Min mamma är trött på mig (verkligen ingen update BAHA borde slängas ut)
  • Jag har tränat (läs: tränat)
  • Jag har starka politiska åsikter om massa saker som ingen annan har åsikter om. Och tvärtom.
  • Jag trodde en kines hejade på mig. Blev glad och hejade tillbaka. Visade sig dock att han halvskrek "nej" på kinesiska åt sin hund.. Så det går när man inte har linser och missuppfattar verkligheten
  • Att jag varit ledig hela dagen med ett mål: att inte behöva stressa med iordninggörandet inför kvällen. Och att jag failat nu och bara har 40 min att duscha, sminka, välja kläder, stryka osv...
  • Careface

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar