onsdag 23 december 2009

A Christmas Duel

Lönen ramlade ju in natten till tisdag. Passade på att fira detta med spontan löneöl i sjömarken, vilket fick konsekvensen att jag inte sov mer än 2,5 timmar på sophias bäddsoffa innan det bar av på två hjul till donken. Jobb 11.45-16. Full fräs hem, byta om och fixa till sig lite inför glöggkväll, jättemysigt.

Blev upphämtad på Brämhult (efter 40 min virrande av mig och chaufför, inte helt lätt om man har zero lokalsinne och går på överenergi & koffein, det är snöstorm och man inte har annat än ett namn på gatan man går på). Efter många om och men bar det iaf av till böbbs källare där det var dags för TP ("åååååÅh TP!! *klapp klapp*)

Spelade TP mellan 23.00 och 05.30, sen dog jag lite. Resultaten är inte värda att presenteras men kan ju avslöja att jag och Sophia (girlpower) egentligen vann över pöjkarna. Tog i vilket fall bussen hem vid 6, var hemma 7 och sedan sov jag till 11. Började halv 12, kom försent, virrade runt, sa fel, välte grejer jag inte borde välta, fick ansvar, sabbade och hade mig. Instabilt som fan med andra ord och börjar fatta varför det kan vara bra med sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar