torsdag 18 mars 2010

DU JU HÄÄÄV FÄJSBOOOCK?

Nu har jga fått nog av korkade grupper/sidor på fäjjan, grejen? (Jag vet att jag för visso är med i över hälften för satt full en gång i vintras och gick med i allt jag hittade, smart tjej)
IALLAFALL hatar jag dom så tänkte gå ut med en riksomfattande varning:

Om DU som min vän på facebook går med i grupper som innehåller hjärtan, smiles eller "HAHAHAHAHAHAHAHAHA" kommer jag idiotförklara dig på dirren. Sorry. Det är helt enkelt inte acceptabelt utan bara irriterande. Jobbigt. Sticker i ögonen liksom. Som tur är finns det coola grupper som väger upp, typ "vi som hatar när det står en flodhäst i köket när man ska äta frukost" ELLER "Vi som blir fula på bild men är awesome i verkligheten"

Tack för mig! (Nödvändigt statement kl 02.00)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar