onsdag 10 mars 2010

Om du är tjuv eller polis, ond eller god, han ser dig.

Ledig dag inleds på jobbet. Asviktigt möte (not) följt av asviktig diskussion (not). Får ett välkänt "fan kan inte vara på jobbet när jag är ledig, folk kan tro att jag inte har något liv"-ryck och GÅR till Sophie. Fixar visum, vill säga lurar amerikanska ambassaden att jag inte alls är terrorist med barnamord i åtanke - var bara att kryssa i "nej", hur lätt som helst.

Vi tycker vi gjort vårt på NYC-fronten, trots allt två veckor kvar och vi har stenkoll. (Sophie: "bara jag kommer in släpper jag allt. Skitsamma" Jennie: "ELLERHUR") Tog en promenad på fyra-sex varv runt ramnasjön, sluta med att jag blev yr och ville svänga av så vi GICK hem. Pudrade näsan. GICK in till stan (är inte störd, råkar bara leva på mitt fritidskort = gång fram till kl 16)

GICK i varje fall till banken. Aktiverade mitt bankkort. Är asnära att spärra det för att jag är helt övertygad om att jag kom ihåg koden. Nej Jennie, det var nära men det var baklänges.

GICK runt i affärer och kollade läget, jag lipade ut och Sophie provade kläder. Kände mig ganska pastell, väldigt fashion (MÅSTE.BÖRJA.SOLA) Smälte gött in i vårkollektionerna. Fick nog och var vrölhungrig. Gnällig, jävlig, underbar. Standard.

GICK till Lilla Krogen, tog en "after work"-meny. Gott. Helt okej och jättefett för att jämna ut all gång. Betalade dessutom 30 spänn för en pepsi max, fruktansvärt ovärt. Drog ner det lite.

GICK lite till och lite till tills Alex hämtade soppan och jag GICK till viskan för att träffa sophiA. Mys. Satt där ett bra tag och diskuterade livet.

GICK till bussen och konstaterade att det vart en bra dag. Att jag börjar bli gammal som är trött vid nio och att min kondition är sämre än min kosthållning (pest eller kolera?!).

GOTT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar