tisdag 4 augusti 2009

Fuck you and drive your Volvo.

Söndag kväll. Mcdonalds ryavallen, espresson har börjat verka. Tur är väl det. Har en bil som väntar på att få beställa i driven, föraren i fråga äger en volvo och fattar inte att jag hör vad som sägs även om jag inte pratar med honom.
Bör komma till punkt kanske: Förarens telefon ringer och idioten svarar.

"Tjaaaaa! Aah fan vi ska BOOOMBA Mcdonalds nu *höhöhöhöhahaha* kom hit!!! Vi tar alla bilar i drive inen och resten går in *hähähähähh* fan måste lägga på nu, kom hit, kommer bli askul!"

Jag tittar upp och ser kön av bilar som sträcker sig från speakboxen och ut runt kurvan. Dörrarna öppnas och en hel hop gäster kommer inspringandes, högljudda och jobbiga med rallykepsar, hårdrockströjor, you name it. Tittar på Helena som står i kassan och hon tittar på mig. Tar det jävligt lugnt och lovar mig själv att aldrig se ner på mitt egna liv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar