onsdag 26 augusti 2009

There's a lot of things to do before you die

Målet med dagen var att vakna, köpa en kalender och träffa Åkerlund (va nämligen ledig!?)
Lyckades halvvägs kan man ju säga; vaknade kl 14.15 av att Linda gick på toa. Tog en "brunch" bestående av rostat bröd och kaffe, väldigt fint må jag säga. Åkte till jobbet och hängde tills alla började, begav mig då till Eko på kalenderjakt.

Kom ut med en träningskalender HAHAHA roligast idag (för övrigt kul att man kan skämta om sin egna fysiska misär OCH vara såpass sarkastisk så man köper en träningskalender)

Well well, har börajt fylla i lite här nu för 26/8:
Aktivitet: "klätt mig sportigt och gått till bussen. gått från jobbet till eko och tillbaka med :D"
Tid eller km: "Tja vad kan de bli? Långt iaf."
Kommentar: "känns i vaderna"

Spenderat kvällen med åkerlund och kollat resor.. funderar turkiet eller grekland, spelar egentligen ingen roll alls om du frågar mig (bara jag slipper Borås i en vecka eller två!)

Fylle-webbcam-kort som grädde på moset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar