söndag 9 augusti 2009

Vem går eldvakt för dig?

Ute igår för ovanlighetens skull. Började med förfest hos Anja, hur kul som helst verkligen. Fortsatte mot Trägårn där halva sällskapet lämnade oss och åkte hem. Men Sophia mötte upp oss istället så det va brao! Sen gick det utför.

Kom nyss hem och hela kroppen värker. Min högerarm har svullnat upp till det dubbla pga nått underligt bett, försökte övertyga mamma om att jag inte vart i någon skog eller dyl men gick sådär.. "dethär är det värsta jag sett jennie! Det är ett större djur som bitit dig här, vart var du egentligen?!" Wooops, fan att man ska bli påkommen tack vare nått fucking djur. Jahapp gräs och bös överallt samt trägganstämpel på konstiga ställen och kolsvarta fötter som vanligt. Känns som standardsöndag, har nog lagt ribban ytterligare lite högre nu iosf. Känns party.

Inte nog med det. Har sovit på världens i särklass minsta och tunnaste madrass i gott sällskap av avdäckad pojk, trodde inte jag sovit en sekund men det första jag fick höra när ja vakna va att ja snarka, så lite sömn blev det tydligen ändå. Åh ljuva söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar