fredag 14 augusti 2009

Vem har sagt?

Mitt dygn hittills har varit lika flummigt som det brukar. Stängde igår/imorses, efter stängning fick Åsa för sig att hon kunde följa mig hem så va ute och gick till kl 4. Sov.

Drömde om att jag kommit 23 timmar för sent till latinen och drog alla ursäkter jag kommit på genom min latinokarriär för Hanna (allt från "krocka med moppen" till "vi hade ingen dörr så fick passa huset", bör tilläggas att den sista faktiskt va sann när jag drog den..) Antar att mitt psyke ville straffa mig och la ihop alla gånger ja kommit för sent under mina två år med latin till en enda lång nattlig plåga. skrattar bäst som skrattar sist säger jag då..

Vaknade 11 av att Anja ringde, somna om.
Vaknade 13 av att Sophie ringde, somnade inte om utan fixa brunch (kaffe,ostmacka och kladdkaka)

Nu sitter jag här, asförbannad för att jag haft sådann brådis in på facebook så ja glömt bort mitt morronkaffe -.- hur i helvete kan man glömma bort det?! I stort sett omöjligt men nu har jag lyckats med det med.. antar att det bara är att sätta på nytt (VÄGRAR MIKRA)

Dagens planer är typ stan, träna och sedan middag på George's. Kommer gå så bra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar