lördag 15 augusti 2009

You know you love me

Kom nyss hem från middag med några från jobbet, är lite smålullig och cptrött men de va najs. George's är bara bäst.

Vet inte varför men har fått för mig att jag inte ska sova förrän klockan blir 2-3 så har kollat in Blondinbellas blogg och trodde jag skulle dö av skratt. Nu har hon blivit hackad av AFA och är praktiskt taget skitskraj för djurrättsaktivister -.- hahhahahahaahah snälla. Inte nog med det, hon skriver att hon inte vågar skriva sig på sin nya lägenhet på lidingö (kill me) för att hon är så hotad och att hon i nuläget löst det med att vara skriven på sin pappa.. Pappan är säkert mycket svårare att få tag på Bella! Hmm, har svårt å tro att AFA kollar min blogg, men om ni skulle göra det lova mig att trakasera henne i nya våningen med.

tack på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar