måndag 2 november 2009

Ge oss Sverige tillbaka

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article5978707.ab

Är redigt förbannad just nu. Har hört att Jimmie Åkesson har skrivit något sjukt i Aftonbladet så nu när jagt inte hade något bättre för mig (sitter och lyssnar på Electric Banana Band) så tänkte jag att det kunde vara värt att läsa den. Borde jag inte gjort. Nu måste jag bli politiker också.

Okej, seriöst - hur tänker man när man röstar på ett efterblivet gäng rasister som säger sig kunna "förbättra" ett helt land? Blir mörkrädd. Dom har dessutom spritt massa jävla skitrykten baserat på påhittad fakta eller "sunt förnuft" (rasisters sunda förnuft) känns jättesmart. Jätterätt..

Nae, det jag vill få fram är att Sverigedemokraterna är ett gäng idioter som måste basera sina argument på sin egen fantasi och ett hot mot hela landet - inte bara nya svenskar. Soran Ismail har gjort ett gött svar på tal:
http://www.youtube.com/watch?v=nKB26d55ffk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar