måndag 16 november 2009

Kallat undanflykter om du vill, utan minsta promill står jag still.

Känner att det är dags att sammanfatta min helg lite hastigt och lustigt.

Fredagskvällen gick ut på förfest hos Böbb i Sjömarken och sedan träggan i gott sällskap av donkenboysen och Governor Andy. Sedan bar det av mot "efterfesten" och jag lyckas gå vilse i sjömarken med två sjömarkenbor. Det är lite respekt ändå.

Vaknar på en soffa, tar mig hem på något sjukt höger (taxi + promenad + buss). Är hemma kl ett, lägger mig på mammas säng och sover till 16. Får panik. Ringer Anja och tvingar henne komma tidigare för att hjälpa mig laga mat. Folk börjar anlända runt 18 och jag bjussar på TacosDeluxe ala Jennie, fint. Förfestar med TP (<3) och sedan bär det av mot Träggan igen - där födelsedagsölen haglar och jag blir redigt kanackas.

Drar med ett pack hem och har efterfest med tårta och sång, samt Sunes Jul. Vaknar söndag runt tio av att min syster ringer och "undrar om jag jobbar" (hon skulle kolla mig - lovar) Somnar om, känner mig full. Undrar om ja drömmer eller om man kan ha en sån exorsisthuvudverk IRL. Och det kunde man tydligen.

Anja stannar söndagen ut och hjälper till att städa, tack och lov. Päronen anländer halv fem och är nöjda med huset efter inspektion (Y) Åker till jobbet och jobbar stängning. Tufft.

Kort och gott: Fin helg.

1 kommentar: