måndag 30 november 2009

Om jag hade lite kraft kvar att ge dig Om jag hade lite hjärta att dela med mig Om jag hade lite kärlek så var den till dig

Gick och la mig tidigt igår (00.30..typ) ställde klockan på 10.00 för hade många viktiga saker att göra.

Klockan ringer kl 10, snoozar - ställer om till 11.00. Vet att jag skulle göra något viktigt, kommer bara inte ihåg vad som inte skulle kunna vänta en timma (eller tre)
Klockan ringer kl 11, snoozar - somnar om efter sista snoozen
Pappa ringer kl 13, svarar - Får en fet "låtsas inte som att du är vaken jag hör allt att du sov"-utskällning. Standard för övrigt.

Nu är det lite stress för kom på att jag skulle till stan och fixa med banken innan jobb kl 17, vet inte riktigt hur detta ska gå ihop och fattar framför allt inte varför jag inte bara kan gå upp efter 9 timmars sömn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar