tisdag 26 januari 2010

Dagen jag fick nog var en tisdag, fick nog så jag skrev upp en lista

Okej hänt det senaste:
Onsdag: Jobb 09-18. Träffa bruds på kvällen
Torsdag: Jobb 09-17. Sov.
Fredag: Jobb 09-18. Fort hem och duscha sedan vidare till Sophia för lite HP-mara. Ta sista (försenade) bussen från sjömarken för att se 150 lämna en 02.47 på torget. JÄVUL. Tacka vet jag ettan iofs så kom hem. Alltid något.

Lördag: Sova sova götta götta. Jobb 17-03: Majgard. Fyllerushen är inte att leka med i stan. Var rätt trött på människor efter att ha hört "Ja vilj intä ha nåt merj, ja vill ha däjj. Näj schlutaj du??" (btw ultimata kvart-i-tre-ragget, hyffsat desperat att gå på donkentjejer) tre-fyra ggr och dessutom haft en svinsur kines som trott att han köpt hotwings och inte fått dom.. Baaah.. Dräggigt värre. Kunde dock inte låta bli att fundera på om jag är likadan? Äckligt.

Söndag: Sov ut. Sa hejdå till Anja som åkt till New York nu.. Jösses - tur att jag träffar henne om två månader igen! Sedan blev det till kvällsmatsmys i Sandhult. Jävligt befogat. Efter det kollade jag film med Evelina och till sist en promenad över Sjöbo i -20 grader, var helt övertygad om att mina ben skulle falla av.

Måndag: Ulricehamn med Donkenpöjkarna. Jädrans kul! Fint väder och fina pister och ja, det var kalas helt enkelt. Enda prblemet var väl att vi fick sitta tre pers i baksätet på Robins lilla bil med mina skidor över oss (aja uppoffring man får stå ut med). Hem och växla om, sova lite sen bio med Wroom och Evve.

Snabba Cash blev det och tar emot lite att säga men blev besviken.. Han är inte speciellt snygg? Den var inte speciellt bra? Alltså den var inte dålig men utmärker sig inte överdrivet mycket heller.. Nae tvekis på Snabba Cash-hypen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar