onsdag 6 januari 2010

Mitt kvarter

Jobbade och bossade lite igår. Helt ok ändå. Fick en fet utskällning för att vi inte har kvar Big Tasty:
"Det är så jääävla dåligt!! Man vet aldrig när man får den och den är ju så mycket bättre än de andra hamburgarna. ALLTID någon som reagerar på dethär, ni får skärpa er nu!"
Kunde som vanligt inte riktigt hålla mig för skratt (arb.ledar-Jennie), vilket fick henne att tagga till ännu mer´:
"JAG ÄR SERIÖS unga dam!"
"Förlåt men det är inte jag eller min chef som bestämmer dethär och det är inte första gången vi får klagomål om det heller. Vi kan inte göra mer än att meddela detta till huvudkontoret. Det är dom som bestämmer i slutänden."
"Men tjata på dom!! Det är bara DU som kan göra skillnad! Det är den enda goda burgaren ni har på dethär stället!"
"Jo fast det är ju en smaksak..."
"NEJ"
Hur orkar man? Hata Stor & Smakrik

1 kommentar:

  1. Det jobbiga är att man fanimej måste vara trevlig mot människan, när man helst av allt bara vill säga att h*n kan dra åt helvete (eller typ skratta h*n rätt upp i ansiktet, beroende på vad man föredrar). Egentligen hatar jag verkligen serviceyrket...

    SvaraRadera