måndag 18 januari 2010

Mobiltömning del 2

Öl med bästa Fridus på bästa brännan, sen TP-kväll med förödande resultat. Men fin tisdag ändå.Våfflor med WRÖDD. Eller ah, jag käka våfflor å wrood åt mat (illriktigt)
Inflyttningsfest i GBG hos Linda och Camilla. Rätt jävla najs och här ser ni en femtedel av Tim M och spöket JP (Y)
Tims inflyttningspresse och Sara
Se till vänster i bild och ni ser ett mirakel.
Söffan
"Det är jätteskoj om man blåser miraklet i ansiktet"/Floristen i Gbg (stabil tjej_52)
HAHAHA nae
Något band på något ställe som jag tydligen var på. Och tog lite kort med om jag inte fattat fel. Gäller ju att passa på, man behöver ju inte kort på det man minns.
Kan nog vara ännu töntigare än vad det ser ut.
Benny vägra lämna tillbaka mina glasögon med. Åh så roligt att vara blind.
Avskedsmiddag hos Anja lördag kväll
Anjus
Heta tjejer på suddigt kort.
Lite dans hinner vi ju med

Avrundade kvällen/helgen med ett försök till cigg med favvogrannen (eller en av dom så det inte blir något liv) Fin helg i varje fall.

1 kommentar:

  1. GUD jag såg inte att det var jag! Fattade vem det var när jag läste Fridus!

    SvaraRadera