lördag 9 januari 2010

Mobiltömning del 1

Japp då har man tömt mobilen på bilder från lutfisk/rödvinsmiddagen på juldagen till Carros avskedsmiddag i förrgår. Kan vara trevlig läsning om man är på rätt humör och kan bjussa på sig själv lite. Det kan inte jag.
Linda är söt även när hon är full. Sjukt orättvist.
Förförarböbb va i sitt esse. Funkade dock inte.
Det fanns en rimlig förklaring till Basses klädval. Kommer bara inte ihåg den.
Petrus med röda ögon på Brännan
Carro på Franks. Vägrade dricka nån skitäcklig shot - smart.
Mitt och Sophias Harry P-maraton: Uppladdningen
Man kan vara snygg i underställ har jag hört. Hade vart kul att testa.
Första pulkaracet 2010.. Gött.
Tårtan. Nyårstårtan (som jag inte har 100 % minne av. Men var säkerligen god.)
Duon som lyckades hälla i sig några liter vin för mycket och fick skylla sig själva 1/1-10.
Mja.
Tjejer i soffa.
Wröödan <3
Ida strikes a pose
Linda och monstergreppet.
TP har det blivit en del, här i modern tappning med digitala frågor. FRÄNT.
Middag på Eldorado Pizzeria. Den bästa, illgött.
BÖP-maestro. Hade tråkigt (OCH rast) så fotade mina kollegor i smyg :) asnormalt.
Vem vill inte ha Carlie som bakgrundsbild?
Linda "Efterfestar'N" Pettersson pingar enda sängen på dirren. Som vanligt.
Goa och nöjda tjejer 19 år på Harrys.
På väg?
Pettersson's.
Förfest mit Bier und Fruktenwein.
BRUDAR

Inte helt okej men fortfarande första kortet på min mobil så kände mig tvungen att ladda upp. Har vart freshare och brunare osv. Men ändå.

3 kommentarer:

  1. Haha klockrena bilder. Basses höjdaroutfit (pga peters monsterskålande och att det var kallt..
    ) Samt wroods ben/fötter är ju bäst.

    SvaraRadera
  2. Hahah just de, det var nån öl som gick sönder öer honom va? Typ? Aah Wrood är ju bara bäst här!

    SvaraRadera