lördag 13 februari 2010

morning sunshine

Stängde igår och vaknade idag med en hälsosam inställning till livet. Skulle jobba 11.30-15.30 och tänkte; "äh nu blir de frulle för hela slanten" för det ska ju vara en bra start på dagen (inte bara kaffe med andra ord)

ställer mig och kokar ägg, fixar kaffe och yoghurt. Allt är frid och fröjd, sen åker jag till jobbet.
Jobbar mitt pass och lovar att jag kan komma tillbaka och jobba extra på kvällen med (dumma dumma) Så min nyttiga dag slutade med följande efter 15.30:

en cheeseburgare och chickenwrap - kvantum för att köpa kaffe hem - hem och fixa fika- mamma gör semlor (oooooooooooj slank ner två.. men dom är inte så stora) - hiva kaffe - jobb - en cheese och en wrap till och sedan massa sunday kola.

Hemma kl 01 efter misärkväll på jobbet. Är mätt. På sunday kola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar