onsdag 3 februari 2010

Satans högra hand

Sitter på mitt rum. Insnöad vill jag intala mig själv. Tränar inte, äter onyttigt och oregelbundet. Dricker dock regelbundet och festar gärna till småtimmarna. Efter det går jag till mitt jobb som producerar bakismat och käkar lite. Och jobbar lite med om det skulle behövas.

Jag gör egentligen ingenting vettigt utan pratar mest. Pratar om att flytta hemifrån, resa, plugga, träna, skaffa körkort med mera, men inte så mycket verkstad. Gillar line'en "börjar imorgon" som lätt blir "börjar inte alls".

Konstaterade precis att detta var sista gången jag försöker mig på en objektiv syn av mig själv. Ovärt. Faktumet är att jag kommer dö ung, fet och singel.




FESTA MER

2 kommentarer:

  1. Efter vi kollade på bridget jones så finner jag bara fler och fler likheter ;)

    SvaraRadera