onsdag 24 februari 2010

Tablå'N


Sjuk och jävlig som man blivit (tack SJ - ERSÄTTNING) orkar man inte göra många knop. Speciellt inte jag som inte drar mycket i vanliga fall. Så det blir TV:

Förlossningskliniken: Ett program gjort endast för att bromsa populationens tillväxt. Aldrig i helvetet att man vill ha barn efter att ha slängt ett öga där. Blä.
Oprah: Idag julkonsert (?) Ja men jösses vad jag bryr mig om Jennifer Hudsons julfirande eller vad någon countrysångare i cowboyhatt gillar mest på julbordet. Och jag bryr mig framförallt inte om hur det låter när dom slår ihop gnällspikarna i en duett. Ändå kollar jag.
Extreme home makeover: Sist men inte minst. Vet inte vem som lipar mest, jag eller Ty eller de stackars fattiga barnen. Ändå är jag alltid lika förbannad när jag stängt av skiten, för USA ältar FORTFARANDE Katarina. Va? Släpp det. Hjälp Haiti. Eller SJ.

Nae får ut mer av att kolla på skatorna som drunknar i snön på altanen.

1 kommentar: