måndag 7 september 2009

Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din








Evelina flyttar till Dallas imorgon. Har förmodligen inte fattat dethär än för sitter här helt lugn och bläddrar igenom fotoalbum efter fotoalbum.. allt från 2002 till 2009 och vi har gått igenom en hel del.
Det var vi som tyckte smink var överskattat och hästar det bästa i hela världen.
Det var vi som tyckte smink var underskattat och bara ville fly.
Det var vi som tyckte märkeskläder var DET och hämtade vodka med moppe på hässle.
Det var vi som insåg att våra liv sög men skrattade bort det.
Kommer sakna dig något oerhört Evelina <3

1 kommentar:

  1. jag älskar dig min underbara vän.. vi har gjort o gått igenom mkt ihop !! kmr sakna dig så mkt , men är hemma i december en sväng igen o då ses vi :D längtar nästan redan <3

    btw fyfan va hemska bilder hahah sjukt pinsamt xD

    SvaraRadera