onsdag 9 september 2009

Övningsköra

Tror jag har gjort bort mig idag. Redigt.

Cyklar hem från stan och tar vägen förbi sjöbovallen. Det är match och ser att det är pojkar i min ålder.
Låtsas vara helt oberörd och cyklar förbi lite halvfort med hög musik i öronen. Hör att någon skriker och hinner inte vända huvudet förrän bollen träffar min axel (!?!) SJUKT FRUTANSVÄRT ASPINSAMT! (tröstar mig med att jag faktiskt skulle kunna trillat omkull och att det senariot hade varit väldigt mycke pinsammare. Men ändå)
Blängde så gott jag kunde och for vidare, utan att hämta bollen (som rullade ner i viskan efter ett tag..)

Okej tänker ni, svettig Jennie i träningsoutfit fick en boll på sig med minst 22 killar i hennes ålder som publik. Inte jätteoväntat och inte jätteolikt henne. Skulle kunna hända utan konstigheter..

Det som är lite jobbigt med detta är att jag får ett sms från en JÄVLIGT otippad källa som lyder:
"HAHAHAHAHA, ditt skrik när du fick bollen på dig idag, HAHAHAHAHAHAHA!"
Varför i helvete var han där och varför i helvete var jag tvungen att cykla förbi just precis då och timea bollen och VARFÖR I HELVETE VAR JAG TVUNGEN ATT SKRIKA?!?!

Jävla misär, gå och dö.

1 kommentar:

  1. haha lilla jennie! vi får sätta på dig massa kuddar runt kroppen nästa gång då ska spana på fotboll så du slipper skrika <3

    SvaraRadera