måndag 21 september 2009

Lev som en gris, dö som en hund

Det är lite tomt nu. Har inte vant mig vid att vara hemma och inte ha något att göra än. jobbigt faktiskt, är otålig som fan.

Dagen har jag tillbringat till största del i knalleland, letande efter höstkläder och framförallt långbyxor. Insåg igår att anledningen till att jag gått i shorts/cykelbyxor/leggins hela sommaren är att jag faktiskt inte äger några långa byxor som jag anser funkar. Vilket suger. Har intalat mig själv och min omgivning att det är min "sommargrej", men nej.

Hittade till slut ett par grå jeans och två skärp så var nöjd med dagens inköp.

Ikväll var Anja och Ida här och det blev mest tjöt, men det var mysigt. Kul att träffa dom igen!

Nu är det dags att dra sig tillbaka för dagen. Puss&Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar