torsdag 30 juli 2009

Det lilla livet.

Sophie sov här inatt = Osynlig mur mitt i sängen, tetrisspelande fram till tre (med ljudet PÅ), underliga läten och tjöt nonstop. Tycker synd om hennes framtida make, fast en natt då å då är det helt klart värt.
Jobbade mitt fräsiga 11-14.15-pass. känns bra att den delen av mcdonalds ryavallen som inte är på Emmaboda inte svarar/ignorerar/klickar när man ringer. De sedan resterande 10 % är dessutom sjuka så då är det bara Jennie P och 92orna kvar, underbar uppställning med andra ord.
Stämplade ut så fort jag fick chansen och drog sedan en fik med Sofia på Orion. Nu sitter jag här och borde verkligen göra mig iordning inför kvällens bravader: förfest hos Sophie P och sedan ut nånstans nångång. Bry sålänge man har vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar