lördag 25 juli 2009

We are the people

Gårdagen (torsdag) gick som på rälls hö hö. Med tanke på att jag är planerar'N så funkade mitt schema klockrent:
9.00-Bond; klipp+sling. (favvokommentaren av frisören "är din hobby att torka dehär eller!?!" efter att hon stått och blåst håret i 20 min och bara kommit halvvägs. Men nu är det ett stylat kråkbo iaf ^^)
12.00-Viskan; Fika med Moa, Emma och Anna. Hur mys som helst, fick lyxplatserna uppe i soffan :D (kul att ja gör en "jättesmile" för att ja fick sitta i soffan, fifan orkar inte med mig sj)
14.30-Möta Linda, va ju tvungen att skvallra av mig, hade inte träffat henne på ööö.. två dar?!
16.00-Vara handledare åt Oscar, en ny pojk på donken.
19.00-sluta jobbet och bli upphämtad av Åker i Sos-bilen, har även Carlie på släp för att mams skulle ta ur hans stygn. Gick inte så bra men ändå.. ><
Typ sen-hänga med Åkerlund å götta sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar