måndag 20 juli 2009

Och vem är inte ful i 60 Watts ljus?

Står på McDonalds och rengör paj-skåpet, helt övertygad om att det är de sista jag gör innan jag dör i svininfluensan, suktandes efter att timvisarn ska slå tre. Då kommer Ellie fram och frågar om jag vill jobba till 21 istället.
Hör mig själv säga "visst" med det falskaste leendet norr om ekvatorn innan jag inser att dommedagen faktiskt är här, nu på riktigt och inte bara i min smått egocentriska fantasi.

Annars? Jotack bra, mitt 11-21pass kunde inte gått bättre. Fick ta skift i en halvtimme, vilket snart visade sig vara den cp-igaste halvtimmen på hela dagen. Fick en gäst som stod och skrek på oss att det va blod på hans burgare och att vi hade hepatit C hela McD Ryavallen. Gömde mig och skickade ut Micke på att lösa det och tror det funka, men vet inte. Micke lever iaf. Fick en annan gäst som kom fram och sa att burgaren va kall, kollade och kände på de 10 % som va kvar av en före detta Big Tasty och konstaterade att "jo den va kall" så hon fick en ny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar