onsdag 22 juli 2009

Vad vi har druckit, vad vi har gott loss, och ställt åt sidan alla tvivel som gnagt i oss.

För ett dygn sedan satt jag och filurade i telefon med Linda. Eftersom vi har liv 24-7 satt vi och blandade våra medarbetares kroppar och personligheter.. det är ungefär lika sjukt som det låter med tror vi ansåg oss själva ganska normala för stunden. Vi tog fram favoriter och skräckcenarier lite huller och buller, rätt kul.

Självklart undrar ni varför jag slösar min tid med att skriva detta, men det har uppstått ett problem: Jag kan inte sluta. Sitter och byter kroppar (tänk typ freaky friday, bästa exemplet jag kan komma på just nu) på alla jag känner. Gick så långt att jag började asgarva på bussen, avslöjar självklart inte kombon men ändå..

Fan Jennie, dax att sova.

2 kommentarer:

  1. Skojar INTE om att jag har den bästa (eller värsta då) nu, Jennie. Och du är inte ensam om att ha ägnat dagen åt dessa tankar haha... Jag håller dock fast vid min favorit^^
    Sägs om häng innan jobbet på torsdag?

    SvaraRadera
  2. Låter najs tycker jag! ska vi ses på jobbet 15 ist å fika sönder fram till 16?? :D

    SvaraRadera