söndag 10 maj 2009

-.-

Oj oj oj vad de blev knas igår. tror ja blev drogad på allvar, eller nej ska nog formulera det såhär ist: Ja hoppas ja blev drogad för annars är det nått seriöst fel på mig. Säger inte mer >< men Wrood är världens bästa som släpade runt på mig å såg till så att ja kom hem, fick av mig allt, hamnade i rätt säng osv. tack!

Va inte riktigt lika roligt att vakna kl halv 9 imorses för att gå till kyrkan -.- Lisa konfirmerades kl 10 i sjöbokyrkan, trodde ja skulle dö. Satt å mådde pissigast i hela kyrkan å kände mig allmänt syndig.. eller nått >< Råkade dessutom somna till flera gånger å de va vell kanske inte jättepoppis. men men..

Sen va de smörgåstårteätande med släkt å vänner som stod på schemat å råkade självklart slumra till sittande mitt i en diskussion om min framtid.. så lägligt. BRA Jennie, haha. Skönt för mig att farmor satt å halvropa (hon hör sjukt dåligt) "Jennie är det bakisfyllan som är här och hälsar på?" Bakisfyllan? va e de för uttryck?? Gosh, hon e så 76.

Ajaaa gårdagen var lyckad ända fram till "vändingen som inte får nämnas vid namn" å sitter för övrigt å småhatar facebook för fick ku klux klan på mitt "vad blir du i nästa liv"-quiz. VAFAN?! Fattar ingenting, vad har ja svarat egentligen?? hm. de e så slut mellan mig å facebook.

Nä nu ska ja lyssna klart på min Parken-spellista, sen ska ja ut å gå med Ida, samt hämta min cykel. Tur att ja har så sjukt mycke viktiga saker för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar