onsdag 13 maj 2009

Nu kommer jag med en kul grej här: idag vaknade jag med 39 graders feber -.- Kanon! Hade TVÅ fucking redovisningar ida som ja faktiskt var förberedd på och kunde å så är det såhär :/ har verkligen inte tid att vara sjuk nu, det funkar inte! Har ASmycke i skolan och måste jobba ikväll för de e mitt första pass i maj.. Pengar lixom. Baah, fattar inte att nån kan ha sånt oflyt hela tiden som ja lyckats ha det senaste, helt galet.

Jupp så nu sitter ja här å läser freud å kurerar mig, MÅSTE MÅSTE va frisk tills imån för då har ja ytterligare ett prov å två redovisningar.. Jag orkar bara inte. Deprission. De enda som ja kan tycka vara lite komiskt är att boken ja läser e så gammal å dammig att ja sitter å nyser konstant. Har nyst 13(!) gånger under tiden ja skrivit dehär inlägget bara, hahah. BRA Jennie C. Pettersson.

Nä fifan, har helt klart valt fel tidpunkt att bli sjuk, det jobbiga är att ja inte orkar göra nått heller för är cp-trött hela tiden :S jo, det är synd om mig.

Aja för att få till pricken över i:et på mitt depp-inlägg idag så låg ja å tänkte på vad som skulle hända om ja typ satte mina panodil i halsen nu? Tänk det skulle ju inte va nån som upptäckte mig innan typ 5-6 när familjen kommer hem?! :O Såå illa, så har inte vågat ta fler panodil, tror ja väntar med det tills ja kommer till jobbet å nån kan märka om ja kvävs lixom.. Känns lite bättre. Åh, är hungrig med..

Nä nu får ja fan ge mig! annars är allt bara bra med JP, student snart, har fått mitt personalkort (hahah) å sverige är vidare i Eurovision (LOL, fan va dåligt vårt bidrag e! himmel).. dessutom kan ja hädanefter kalla mig sj 18,5 (Y)

1 kommentar:

  1. Nej var inte nere, jag blir också ledsen då! Det ordnar sig kan jag lova, om ett halvår kommer du sakna skolan :)

    SvaraRadera