onsdag 27 maj 2009

I Just Don´t Know What to Do With Myself.

Vad har hänt onsdagen den 27 maj? hm, inte mycke men tänkte punkta upp dagens höjdpunker:

  • Svenska C: Mogge gav upp stadsvandringen så vi fick kolla Pretty Woman ist :D sjukt gråtta. Fick dessutom reda på att ja fått MVG+ på min powerpoint som ja satt å gjorde mellan 02.00-03.00 natten innan den redovisades. DET gott folk är kvalitet.
  • Bowling med klassen på Katrinedahl: Maria har av nån konstig anledning lagt mitt bowlingförflutna på minnet (mm vet, förföljer mig än men ingen är perfekt) å kom med superidéen: "Alla som vill ha en genomgång kan kolla på Jennie!!" Fifan, har inte bowlat ordentligt på typ 8 år så blåneka å gömde mig. Klassen kollade lite konstigt på mig å började själva ist.. puuh, skötte ju den krisen rätt snyggt.
  • Lunch: är FRUKTANSVÄRT besviken på skolan sprödbakade fisk idag. INTE OKEJ (typ 95% bröd å fett å 5% "fisk".) Hoppas alla inser att denna punkt inte räknas som höjdpunkt.
  • Obligatorisk kaffe. Kafeteria-Lottas brygg var som vanligt den bästa och njöt av varje droppe ja svepte på de två minutrarna innan psyk.
  • Psykologi: Ja, Jenny å Crystal satt ute i storm å diskuterade kvinnomisshandel. Djupt. Moget. Vuxet. Smart. ASKALLT.
  • Språkvetenskap: Ja å Sofia försökte hålla hoppet uppe i typ två timmar om att vår slutgiltliga redovisning om LATIN kommer bli störst, bäst å vackrast. Stor chans med tanke på att vi inte kom nån vart alls.
  • Stadsrunda med Wrood: Kolla skor till balen igen, har fortfarande inte hittat några ja gillar, men köpte iaf smycken ^^ Najs (Y)
  • Jöbb: Ah det hade ju gått bättre om ja hade hunnit dricka upp kaffet innan ja stämpla in. Skyller helt och hållet på det!
  • Nu: Ifrågasätter min fritid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar