måndag 11 maj 2009


Okej, vakna av värsta fräna grejen ida.. not. Gick upp å skulle läsa tidningen å får upp sidan 6. vad ser ja om inte min stula bag-in-box -.- Frustration. Har fortfarande inte kommit över det, så sved till i hjärtat när ja såg den stå där å bara kolla på mig med sina stora, mörka ögon.. :( Fy. Har verkligen ingen förståelse för polisens "fylle-grupp" som ja btw börjar bli bekant med. Okej, om dom tar fulla fjortisar (dom e ju ändå bara i vägen) men de e faktiskt inte ok att ta tre 19-åringar halv sex i knalleland! (Ni vill inte veta hur många gånger jag har svurit över att ja inte sa si eller så.. eller sprang.)


btw notera min sjukt estetiska pil ><>

4 kommentarer:

  1. min dricka står antagligen också där någonstans, jävla poliser! blev tack och lov inte tagen utanför mcdonalds iallafall ;) hahah

    SvaraRadera
  2. haha, jag tänkte faktiskt på dig när jag såg det där reportaget.. ;-)

    SvaraRadera