söndag 14 juni 2009

12/6-09: student.

Hur sammanfattar man sitt livs hittills bästa dag? kan ju säga såhär:
Det regnade (inte så lite heller..)
Musiken på flaket funkade inte (fatta inte riktigt vad som hände, men tror att bergssprängaren blev vattenskadad eller nått)
Jag var tvungen att ringa mina päron för att hitta dom efter utsläppet (sjukt typiskt oss)
Vi kom inte in på Grand.
Vi blev typ klämda och nertrampade i kön till X&Y.
Tjejen framför oss fick en astmaattack i kön och blev urlyft av polisen.
Tror alla inne på X&Y fick klaustrofobi.
Tog oss typ en timmes grubblande utanför McD innan vi kunde bestämma vart vi skulle efterfesta.
Kom, såg, däckade i Jossans soffa. Har aldrig vart så trött i hela mitt liv.

MEN trots allt detta var jag så underbart glad hela tiden. Alla var det. Ropade, sjöng, dansade å skrek konstant och hela dagen var bara helt underbart fantastisk. Vill ha student varje dag och hela tiden och det suger att det är över nu.

För att avrunda kan jag utan tvekan säga att höjdpunkternas höjdpunkt var när klassen var här och förfestade, hur kul som helst och lite "sista kvällen med gänget"-känsla över det hela. Puss på er igen, har inte fattat att vi inte ses i skolan imån. Men det kommer och då kommer även tårarna. Tills dess är det party.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar