måndag 22 juni 2009

Jag tänker aldrig på de människor jag glömt, jag tänker aldrig på de drömmar jag drömt.

Tanken med att jobba natt är vell egentligen att man kanske ska sova på dagen. Med min dygnsklocka skulle det inte vara några problem, eftersom jag oftast kan sova hur länge som helst när jag väl somnat. Sen var det dethär med att somna med..

Det jag vill få fram efter 123470 omvägar är att jag inte kunde somna, inte kunde sova och vakna kl 7.30 imorses. Gick upp, tyckte synd om mig själv. Luktade McDonalds. försökte äta frukost utan framgång och drog istället på mig träningsdressen och tog en joggingrunda på 1,5 timme. Kom hem runt halv tio och gick då och la mig igen. Vakna kl halv två av att ja va vrööölhungrig. Pastasallad på det och sedan tjejfilm och nu sitter jag här. Mitt liv utan skolan som klocka kommer gå åt helvete.

1 kommentar:

  1. hahah nej de krm gå bra jennie nu börjar ju verkligheten ! :D <3

    SvaraRadera