torsdag 25 juni 2009

Och jag var bara 19 och jag tänkte "det här är bra, här kanske jag stannar kvar"

Gårdagen va najs, träffade massa finfölk. Gick en stadsrunda med Sopp, hade picknick med flickorna, solade, gick till Kype med Carlie, Danung å Lindis, skulle ta en löneöl vid tolvslaget som snart blev en lönemacka ist. Mycke bättre och godare. Får ta en löneöl nästa löning ist, hoppas på bättre uppslutning då. Satt halva natten med Linda i stan å tjöta om allt mellan himmel och jord. Konstaterade att varma sommarnätter är det bästa som finns.

Idag har jag vart på Almenäs och schtekt med Wrood, Meliha, Carro, Martin och hans vän Jocke. Myspys. Gick sedan till Max eftersom Wroodisch började jobba, tog en burgare. Fick dåligt samvete. Cyklade hem de fortaste jag kunde och sitter nu här å äter glass. *karaktääär*

Up next: Jöbb (20.00-00.00, ovärt) och missning av torsdagskväll -.-

2 kommentarer: