måndag 29 juni 2009

No One Sleeps When I'm Awake

Står i kassan på jobbet och sover/chillar/dör i värmeslag.
Tomt på folk.
Har vår minglarstammis framför mig, minglande, han försöker prata med mig utan framgång.
Drar fram min jobbkniv och ritar en trekant i brickunderlägget det hårdaste jag kan.
Tar ett nytt underlägg och gör samma sak.
Inser att jag har bildad en Davidsstjärna i brickan.
"De va de EMO-igaste jag sett i hela mitt liv!"
Jag blänger på honom, torkar svetten ur pannan och går.

Sätter mig på en lastpall i varuintaget och beordrar Micke att ge mig hans Burn som jag sedan sveper det fortaste jag kan.
"Dedär va iiiinte okej Jennie" Säger micke som tror att han lärt sig ett coolt uttryck.
Sitter där och kollar på klockan. 5 ljuva timmar kvar och jag vill döda ALLA.
Kommer en bil. Slänger på fakesmilet.
"Hej och hjärtligt välkommen till underbara McDonalds, det går hur bra som helst att beställa!"
"Jahaaaa vad trevligt!!!" Kvittrar det i andra änden.
Miserable failure.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar