måndag 1 juni 2009

Fibes, Oh Fibes!

Fick bli ett "inte helt ok, men i solen '08"-kort.

SOL SOL SOL SOL SOL SOL -> psykologifittinlämning.
(notera mitt infix "fitt" som gör sig helt rätt i mitten, Hanna får säga vad hon vill.)

Börjar mitt nya liv ida igen. Denna gången ska ja försöka undvika kaffe (ungefär som att hålla andan under vatten) och det har gått jättebra hittills. Har ersatt kaffet med vatten å smoothies vilket än så länge resulterat i en liter vatten å tre smoothies MEN inget kaffe ^^ Okej okej, sarkasmen är given men jag vet iaf att ja har dålig karaktär så ingen behöver påminna mig om det. Vem vet, kanske funkar denna gången? HAHAHAH aja.

Fick just bevisat för mig att det kanske inte är så fel med korta naglar ändå. Har nämligen sparat lite (man kan se lite vitt längst upp, vet inte vad de kallas..nagel?) inför balen. Jobbigt nagelbitare som man är men det har gått rätt bra. Har dock inte fått till tekniken än så dom är i vägen HELA tiden. Skulle smätta bort en liten spindel som kröp på min arm å råka få in den under nageln ist -.- fick inte ut den utan mosade den där ist å fick panik för att de va så äckligt. Sprang ett varv runt bordet å skrek lite tills jag tog mig samman å peta ut den med pennan O.o Blää, vrf jag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar