lördag 6 juni 2009

Vissel

Varför kan jag inte bara njuta av denhär tiden? varför vägrar jag förstå att jag klarat av skolan? VARFÖR?! -.- Så jävla typiskt mig bara, att typ missa känslan och flumma på som vanligt. Kom dock på innan att jag faktiskt har tid att läsa dedär böckerna jag så gärna vill läsa nu utan att behöva stressa med läxorna efteråt. Kan titta på TV igen, utan att ha dåligt samvete. Kan fika och hänga på stan närhelst jag vill med, eller bara sova hela dagen och fortfarande inte ha något som hänger över mig. Tror det kan vara värt att testa?

Jag känner mig själv allt för väl, jag kommer bli lat om jag inte fortsätter direkt med studierna. Samtidigt, vad är det för fel på att vara lat ett litet tag? Förtjänar faktiskt det! Bara softa och ha kul ett tag, jag har all tid i världen till utbildning.

Betygshysterin skulle man kunna tro vart som värst nu det sista, men vågar nog påstå att det snarare är tvärt om. Har verkligen inte orkat bry mig, men har ändå på nått konstigt höger lyckats få riktigt bra betyg O.o aja, klagar inte. Tycker dock synd om Jennie '08 som faktiskt plugga och failade i jämförelse med '09 som slappar på facebook/trägårn ist för att göra nytta.

Det enda betyg jag egentligen brytt mig om har vart matten. Jans jävla vg i B-kursen är jag fortfarande lack på endast för att det är känsligt. Matte har alltid vart min grej liksom, jag har alltid haft sjukt lätt för att förstå det.. Jag kan det. Så att idag få det konstaterat att det blir mvg i C-kursen va skönt.. Endast för att det är mitt ämne helt enkelt.
IN YOUR FACE JAN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar