fredag 26 juni 2009

I Väntan På Stormen


Jobbat och slitit. Åsa skulle lära mig att stänga, gick misär så Bella fick ta över. Jag fick rycket typ. Hur som helst skulle jag bara softa lite i matsalen och sopa golvet samtidigt som ja åt en chickenwrap när jag hör på radion att Micheal Jackson FÖRMODLIGEN har dött..? Kommer hem och alla heter "rip MJ" på facean, är han död eller är det fake? Skulle inte förvåna mig ett dugg om MJ låtsas dö och gör typ en halv miljard skönhetsoperationer för att byta utseende totalt och skaffar sig en ny identitet. Låter rimligare än att han faktiskt är död om man frågar mig.

Aja, väntar på eventuell uppståndelse imorgon. Då lär man få reda på hur det egentligen ligger till.. Känner bara visst obehag när jag tänker mig en död MJ, tänk om han går igen? Fatta att möta hans spöke?!?!?! Fifan. Hoppas han lever.

10 kommentarer:

  1. HUR STÅR DU UT MED DIG SJÄLV NÄR DU KRÄNKER EN SLOCKNAD SJÄRNA PÅ DET SÄTTET?!!!!!! HAN KOMMER TILL HIMLEN HAN GÅR INTE IGEN MEN OM HAN GÖR DET KOMMER HAN JAGA SÅNNA MÄNNSKOR SOM DU!

    SvaraRadera
  2. Är det nu man ska bli rädd ..eller?

    (Micke är det du?)

    SvaraRadera
  3. hahahahhaha passa dig jennie :)

    SvaraRadera
  4. DU BORDE PASSA DIG; FATTAR DU DET?!?!?

    SvaraRadera
  5. Dethär är verkligen det bästa som hänt mig på sjukt länge. Njuter. Vad ska jag passa mig för? Du vågar inte ens skriva vad du heter.

    SvaraRadera
  6. det är jag jennie förlåt :(

    SvaraRadera
  7. DU SKA PASSA DIG JÄVLIGT NOGA FÖR MIG FATAR DU DE?!!! JAG HETER JONAS

    SvaraRadera
  8. Hahahaha, Malin Malin. Tror dig dock inte för vet att du kan stava bättre än denna personen i fråga (även på fyllan)

    Full aggro Jonas.

    SvaraRadera
  9. JAG KAN STAVA, DU SKA INTE PRATA OM MIG OM DU INTE VET VEM JAG ÄR OCH LÅT MIG VA!!!!! DU ÄR DUM I HUVET SOM TROR ATT DU ÄR ROLIG NU!!

    SvaraRadera
  10. Är ju bara att inse att det finns en pedofil mindre.

    han har vart banbrytande för musiken men de senaste decenniet (stavning?) har han ju varit helt och hållet misärmannen numbero uno.

    som ebbot sa de, han är bara ett segdraget självmord och det var nog bra för honom att han trilla av pinnen.

    SvaraRadera