måndag 8 juni 2009

Narcotic.


Har gjort det. Städat ÖVERALLT i mitt rum, känns fint. Blev fyra cpstora kassar fyllda av både det ena och det tredje och nu ska jag bara få med skiten till Lusharpan (en vän med en bil?)
Rätt najs att städa bort gymnasietiden nu faktiskt.. Känns bra tror jag. Sist jag gjorde ett ryck i denna utsträckning slutade jag 9an och vet att jag hade tårar i ögonen hela tiden. Fattar inte vrf, Erikslund sög och jag skulle bara börja gymnasiet nån km längre bort? Inte värt. Nu därimot borde jag grina sönder men ist går jag runt och sjunger glatt med den pågående spotify-listan.. Skumbanan.
Kvällen ska jag tillbringa med grabbarna grus, blir nog kortspel och tjöt i min källare antar jag. Vill du hänka, skicka ett sms. Roligare dessto fler det finns att slå, för har tendens att ÄÄÄÄGA. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar