tisdag 9 juni 2009

Peter Bjorn and John.

Happ idag har jag tatt hysterivändan på stan. Ingen som orkade stå ut med mig tillräckligt länge, så bytte sällskap hela tre gånger >< hahaha, då e man fan jobbig. Har iaf köpt ALLT till bal och studenten nu, jädrans skönt med tanke på att balen är imån (den som inte kommer å kollar dör ^^).

Tänkte på det när ja tog min myrorna-sväng i väntan på Linda (sällskap #2), jag köper nämligen alltid samma sak på det stället: En oversizead, halvful, underlig tröja/skjorta med motivationen "Den kan ja slappa i". Great Jennie, kanske borde lyssna på mammas "Vad ska du ha när inte ska slappa då? Du slappar ju JÄMNT" lite oftare.. Börjar bli brist på oslapp-kläder nämligen (eller har nog inga..)

Aja löser sig, de e ju inget fel i att slappa å har faktiskt sjukt mycke fingrejer nu i studenttider.. Shit hjälp.
Btw, nån som vet hur man får tebax msn-ikonen där nere i högra hörnet? HAr nog råkat ta bort den tror jag.. den är inte där iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar