fredag 26 juni 2009

You Know I'm Bad, I'm Bad, You Know It.

Snälla, kära ni, kan ni vara så söta och läsa kommentaren jag fått på mitt MJ-inlägg? Kan utlova dagens idiotgarv.

Okej, eftersom folk tar illa upp ska jag förklara min syn på saken:
Michaeal Jackson var en utav världens bästa artister. Han var ett geni och jag lyssnade verkligen på honom ett tag och vet att han har gjort sjukt mycket bra musik. MEN han har vänt sin framgång emot sig. Killen var ju inte frisk. Visst musiken är bra och han kommer bli hyllad som nästa Elvis nu, varför kan inte jag då få se sanningen i vitögat och skriva att det skulle va läskigt att se hans spöke?! Det är ju sant.

Hursomhelst, tilldelar honom en hyllning. Det är inte många som får P3 att bryta mitt i en låt för att säga att personen i fråga "förmodligen" är död. Han är King of Pop och ja "anonym"; en stjärna har slocknat.

9 kommentarer:

  1. IDIOTGARVA DU, DU ÄR EN IDIOT!!!! MICHAEL VAR FRISK, DET ÄR MEDIA SOM SPRIDER MASSA JÄVLA RYKTEN OM HONOM INTE HANS FEL!!!

    SvaraRadera
  2. mhm *idiotgarvar*

    Hans utseende är inte hans fel heller då eller vad tror du?

    SvaraRadera
  3. DE VA DU SOM SA ATT HAN GJORDE OPERATINER FÖR ATT SKAFFA NY IDENTETET, INTE JAG! DU BARA KNÄCKER DIG SJÄLV HELA TIDEN, DU TROR DU ÄR NÅN NÄR DU SKRIVER MASSA OM SPRIT OCH KAFFE OCH UTEKVÄLLAR OCH MASSA DÅLIG MUSIKSMAK!!!! DU UPPSKATTR INTE vÅR ENDA SJÄRNA!!!

    SvaraRadera
  4. Snälla, slå av Caps Lock och lär dig stava.

    Men känns skönt att någon läser min blogg då iaf.

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅHH FY FAN VA DU ÄR TRÖG; JAG SKULLE ADLIG I HELA LIVET LÄSA DIN BLOGG DEN ÄR JÄTTEDÅLIG OCH TRÅKIG!!

    SvaraRadera
  6. Kul att han (trots att din blogg är "jättedålig och tråkig") kommer tillbaka och svarar på dina kommentarer hela tiden. Dessutom verkar han ju ha läst din blogg, med tanke på att han vet hur cool du är som skriver om "massa sprit och kaffe och utekvällar och massa dålig musiksmak". Verkar som en hyvens kille! :)

    SvaraRadera
  7. jag önskar att det var jag som skrivit de där kommentarerna

    SvaraRadera
  8. haha klockren kille! PASSAA DIIG JOONAAS AOOUURGH. MJAO! ;)

    SvaraRadera
  9. anonym verkar inte vara någon man vill möta i en mörk gränd en lördagsnatt direkt...

    SvaraRadera